Heilt i det stille, uten eit ord i avisa, blei det i år (eller i fjor) åpna ein ny bit sykkelsti på sørsida av diagonalen mellom Gausel og Hinna, sjå rosa stilpa linje midt på kartet. Eg blei gjort merksam på dette alternativet av kollega Mary, som syklar el-sykkel frå Lura. Hadde dette vore ein bilveg, hadde det vore store oppslag i avisa, til samanlikning er ein viktig del av ein sykkelveg tilnærma hemmeleg.
Når eg syklar denne vegen, og over Lurahammaren, er vegen til jobben ca 1 km kortare enn andre alternativ. I tillegg er han ganske rask, fordi det er gode vegkryssingar og ikkje så mange farlege sidevegar/utkjørslar. Det betyr ca 14 km (istf 15 - 16) og 50 - 55 min. (istf 55 - 60).
I leit etter kart for å illustrere dette innlegget, kom eg over Stavanger kommune sine planar for sykkelvegnett. Det ser bra ut! - Og Stavanger har også hengt ut pumper og servicestasjon for sykkel, mellom anna i Sørmarka der eg syklar. Eg ser ikkje at Sandnes har noko liknande, verken servicestasjonar eller sykkelplan. Eg trur eg merker det og, på mi løype er det betre å sykle i Stavanger enn i Sandnes. Hurra for Stavanger!
Når eg syklar denne vegen, og over Lurahammaren, er vegen til jobben ca 1 km kortare enn andre alternativ. I tillegg er han ganske rask, fordi det er gode vegkryssingar og ikkje så mange farlege sidevegar/utkjørslar. Det betyr ca 14 km (istf 15 - 16) og 50 - 55 min. (istf 55 - 60).
I leit etter kart for å illustrere dette innlegget, kom eg over Stavanger kommune sine planar for sykkelvegnett. Det ser bra ut! - Og Stavanger har også hengt ut pumper og servicestasjon for sykkel, mellom anna i Sørmarka der eg syklar. Eg ser ikkje at Sandnes har noko liknande, verken servicestasjonar eller sykkelplan. Eg trur eg merker det og, på mi løype er det betre å sykle i Stavanger enn i Sandnes. Hurra for Stavanger!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar